Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

(Live your life♥)
Δεν ειναι πολλες..Ειναι μονο 34 μερες ακομα! Και μετα τι; Μετα σχολειο..Μετα ΛΥΚΕΙΟ! Ποια εγω; Το κοριτσακι που δεν καταλαβε ποτε προλαβε να τελιωσει το δημοτικο και τωρα εχει τελιωσει και το γυμνασιο :o
ΤΟ γυμνασιο! Τα τρεια πιο υπεροχα χρονια του κοσμου. Εγω και οι φιλοι μου! Αυτο ειναι που μετραει! Αυτο που μενει μεσα απο ολα αυτα,το πιο ωραιο μαθημα που μπορει να σου προσφαιρει το σχολειο...
Και αν μετα εσυ καταφαιρεις να το κρατησεις ζωντανο ειναι το πιο υπεροχο πραγμα που εχεις καταφαιρει να ζησεις.Την φιλια...
Ευκολα αποκαλεις καποιον γνωστο,δυσκολα φιλο,μα κολλητο;;
Τα φετινα διαλειμματα θα ειναι γεματα με ατομα που αγαπω πολυ,αλλα μην ξεχναμε και ποσο ακομα αγαπημενα ατομα εχω αφησει πισω στο γυμνασιο...Προσωπα που μπορουν να με γεμιζουν και να με κρατουν ζωντανη για μερες... Για εσας λοιπον που αφηνω πισω,εσας που αν και μικροτεροι σε ηλικια σε σχεση με την δικια μου εχετε καταφαιρει να παρετε μια μεγαλη θεση στην καρδια μου,εσας που και μονο το χαμογελο σας μου εδεινε την δυναμη να συνεχιζω και ναι ξερω πως ειστε καλα,εσεις λοιπον να προσεχετε και σας περιμενω στο λυκειο για να ξανα ζησουμε τα ιδια και αν οχι καλυτερα απο ποτε

Φευγω απο ενα χωρο με τις ωραιοτερες και πιο υπεροχες στιγμες,τις δικες μας στιγμες

Ευχαριστω οσους ηταν μαζι μου ολα αυτα τα χρονια που ηταν γεματα και χαρες και λυπες αλλα ολοι μαζι με την δικια μας δυναμη καταφαιρναμε και τα βγαζαμε περα,γιατι ειμασταν ΜΑΖΙ

Ελπιζω να υπαρξουν πολλα ακομα τετοια χρονια που να κρατησουν για παντα. Σας αγαπω τοσο πολυ ολους,ειστε οι δικοι μου φιλοι και κολλητοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου