Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012

Γέλα μου, χαμογέλα μου....


Το ξερω πως δεν εχεις σκεφτει ποτε σου ποσο καλο μου κανει το χαμογελο σου! Μου δινει την δυναμη που κανεις αλλος δεν μπορει να μου προσφαιρει... Ξεχναω τα παντα! Ποιος ειμαι; Τι κανω; Γιατι το κανω; Ειναι λες και πατας το Delete του μυαλου μου. Με νοιαζουν μονο αυτα που θα πω, ο τροπος που θα αντιδρασεις και η απαντηση σου! Ειναι ωρες που κρεμοναι απο την γνωμη σου, ιδικα οταν μιλαμε για "σοβαρα" θεματα...θεματα που εχουν να κανουν με εμας. Μα οταν αρχιζουμε τις "χαζομαρες" και ειναι λες και εχουμε κατεβασει και οι δυο 292724 μπουκαλια κρασι ,λες και δεν υπαρχουν αλλοι τριγυρω, γελαμε και χανομαστε! Γελαω μαζι σου γιατι ξεχναω, μιλαω μαζι σου γιατι μαθαινω απο τα λογια σου, ειμαι μαζι σου γιατι σου εχω τεραστια αδυναμια, σ'αγαπω για εισαι ο εαυτο σου οταν ειμαστε μαζι♥ 
Μην φυγεις ποτε..χαμογελα ισως ολα αλλαξουν μια μερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου