Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012

Γεια σου, με θυμασαι; ειμαι εγω, εγω που σου σταθηκα οταν ο κολλητος σου δεν ηταν εκει! Και εσυ με ΠΡΟΔΩΣΕΣ για μια αγκαλια που δεν ξερεις για ποσο θα κρατησει...
Λυπαμαι που σε εμπιστευτηκα, που ζουσα απο τα λογια σου, που καθε κινηση σου ηταν ο οδηγος μου, που οσο και αν δεν το πιστευα εκανα παλι την λαθος επιλογη! Νομιζα πως ησουν διαφορετικος! Αλλα που να την βρω την διαφορα αφου τελικα ΟΛΟΙ το ιδιο ειστε! ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΗΣΟΥΝ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ και τιποτα δεν θα μας αλλαζε τα πλανα! Αλλα αφουμε με παρατησες ετσι χωρις λογο και αιτια ετσι θα συνεχισεις! Μην περιμενεις να ξανα δεις τον "καλο" μου χαρακτητα, ηταν λαθος μου που στον ειχα προσφαιρει με ολη μου την δυναμη ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ! Να με ξεχασεις οσο δυσκολα θα σε ξεχασω και εγω! Δεν υπαρχεις για εμενα! Στην καθημερινοτητα μου θα γυρισεις μονο με μεγαλη προσπαθια και αφου καταλαβεις το σφαλμα σου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου