Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Sometimes..

Ειναι μερικες φορες που μου λες κατι και εγω δεν μπορω να πιστεψω πως κατι τετειο βγηκε απο το δικο σου το στομα! Κατι τοσο γλυκο<3 που το ειπες σε εμεναα..<3 Γιατι νοιαζεσαι, γιατι κατι νιωθεις...δεν θελω να ξερω γιατι απλα με νοιαζει που μου το ειπες<3
Ηταν ο καλυτερος τροπος για να φυγεις μετα..να περιμενω με αγωνια και με λαχταρα για να σε ξανα δω<3 να ακουσω τα ιδια πραγματα και αν οχι καλυτερα απο οσα ειχες πει<3 Εχεις γινει πια κομματι της ζωης μου! και εχεις μπει για τα καλα μεσα στα ονειρα μου! Επιτελους μετα απο 3χρονια τα καταφερες και χαιρομαι για αυτο! γιατι ξερω πως δεν ειναι κακοο...Περιμενω να περασουν αυτες οι καταραμενες μερες γιατι απλα εχω μια αισθηση πως θα ειναι οι καλυτερες μερες τις ζωης μας αυτε που θα ερθουν! θα περασουμε τοσο τελεια που οταν μεγαλωσεις θα θυμασαι αυτες τις ημερες και τις ωρες και θα σου λυπουν! αντε εχουν μεινει μονο 9μερες για να ζησουμε το ονειρο μαςς<3
Το νιωθω πως θα περασουμε ΤΕΛΕΙΑΑΑ<3
Αλλα ας μν κανω ονειρα γιατι δεν ξερω αν θα γινουν πραγματικοτητα απλα το ελπιζω γιατι σ αγαπωω<3 και αντε τελιωνε και εσυ και ξερεις μεταα;) οχι θες εγω ειμαι εγω babyy<3<3<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου