Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012

Μα όταν...

Ειναι μερικες φορες που περνεις απο μονος σου την πρωτοβουλια και ερχεσε να κατσεις μαζι μου. Με κοιτας , σε κοιταω και με ενα βλεμα χαραζουμε και οι δυο ενα χαμογελο στο προσωπο μας! Ειναι μερικα λεπτα που δεν μιλαει κανεις μας γιατι απλα και οι δυο ψαχνουμε κατι να πουμε...Και οταν ολα μεσα στο μυαλο μου χανονται και ειμαστε οι δυο μας, ολοι τριγυρω εχουν εξαφανιστει...Ειμαστε μαζι σε ενα μερος που μονο η φαντασια μας μπορει να ζωγραφισει...Καθομαστε και μιλαμε για τα παντα!και καποια στιγμη καποιος απο τους δυο θα πεταξει μια βλακεια και θα ξεσπασουμε στα γελια! ειναι ωραιο να γελαω μαζι σου... ξεχναω<3 Αλλα η ωραιοτερη στιγμη οταν δεν λεω αυτο που θελω και εσυ με νιωθεις και κανεις τα παντα για μου το προσφαιρεις! Οταν απομακρινθουμε και μετα απο λιγα λεπτα εσυ με φωναξεις να ερθω να κατσω διπλα σου! Εκει νιωθω οτι καποια ειμαι για εσενα. Ισως η φιλη που σιγα σιγα αποκτας και ξερεις πως ποτε δεν θα σε απογοητεθσει γιατι πιστευει σε εσενα και αν σε ειρωνευετε συνεχια!ακομα και αν σου φερνει συνεχεια αντιρηση να ξερεις οτι αυτη η φιλη θα ειμαι ,γιατι απλα παλεψα για να κατακτησω αυτη τν θεση στν ζωη σου! Να ξερεις οτι με εχεις βοηθησει σε πολλα και ας μην συζηταμε και πολυ...μερικες φορες μονο ενα βλεμα σου με κανει να καταλαβω το λαθος μου! Σ'ευχαριστω που υπαρχεις !

Μα ηρθε η ωρα να ανοιξω τα ματια μου και να τελιωσει το παραμυθι μου εδω...<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου