Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012


.Και εγω που μπορω τον κοσμο να αλλαξω να γινω πουλι και να πεταξω μ'εχω κοψει στη μεση,μια πλευρα θα σ'αρεσει, μιλα μου, σε κοιταζω οταν κοιμασαι, απο ποια ταινια να'σαι μιλα μου ,εγω ειμαι αυτος

.Το κρυφο σου φιλι μια ανασα κρυφη καθε χαδι ολα φαινονται εκει στο κρυφο σου σημαδι♥.♥

.Κι ολα μαγικα θα φτιαχνονται ολα ειναι μες στο μυαλο κι οταν ολα γυρω χανονται θα'μαι εκει για εσενα εγω



.
Αν μ αγαπας παντα και τωρα θα μου δωσεις τον χρονο θα μου δωσεις την ωρα, και οπως θα τρεχεις στα λεπτα που κυλανε πριν να σου φυγω παλι διπλα σου θα'μαιι

.
Οταν εχω εσενα μπορω να ονειρευομαι ξανα να ανοιγω μες τις θαλασσες πανια, να πιανω με τα χερια μου τον κοσμο να τον φτιαξω


Ποσο μου αρεσει να μιλαω μεσα απο τραγουδια, να μπορω να εκφρασω τα συναισθηματα μου μεσα απο στιχους










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου