Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2011

Tελευτέα μέρα του χρόνουυ!

Ειναι 31/12/2011! Ποσο γρηγορα περασε και αυτος ο χρονος?

Μπορω να πω πως ηταν αν οχι η καλυτερη χρονια ισως μια απο τις καλυτερες!
Aς το παρουμε λοιπον με τν σειραα:


Θελω να ευχαριστησω οσους μου σταθηκαν πραγματικα ολο αυτο τον χρονο και ξερουν πολυ καλα ποιοι ειναι αυτοι!
ενα μεγαλο ευχαριστω σε ενα ατομο που ενω γνωριζα 9χρονια φετος καταλαβα την πραγματικη του αξια αν και τωρα χαθηκε... Γ.
ενα ακομα μεγαλο ευχαριστω στους φιλους μου! και ιδιαιτερα στις κοριτσαρες μου! Ε.Ε.Γ.Σ.Σ.Υ.Ν.Ν.Α.Φ<3

Και ναι γνωρισα και εγω ενα ξεχωριστα ατομα (το καλοκαιρι) του 2011!
Aκομα καταλαβα και τν αξια ενως αλλου ατομου μοναδικου για εμενα! γιατι μαζι του ενιωσα την φιλια και μονη μου τον ερωτευτηκα αλλα ενταξει περασμενα ξεχασμεναα;p K:)

Επισης φετος καταφερα και ηρθα πιο κοντα με ατομα που τοσο καιρο ηθελαα και σας ευχαριστω που με βοηθησατε κ εσεις:))  K.H.Σ.Ξ.Κ.Γ.Α.!<3

Εχω πολλα να γραψω ακομα για αυτη τν χρονια που περασε αλλα βαριεμαιιι χδ

απλα σας ευχαριστωωωω;p



Καλη χρονιααααααααααααααααααααααααα<3
και εχω ενα προαισθημα για το 2012:')




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου