Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

γκρρ-.-

Μα καλα μπορει να μου πει καποιος! Ειμαι αορατη ρε πουστη μου?-.-
Δεν φαινομαι? Τι σκατα?
Πως γινεται να περνας απο μπροστα μου και να μν μου λες ΕΣΤΩ ενα γεια?-.-
Να μου μιλαει ο διπλανος σου αλλα εσυ να εχεις κουβεντα με αλλον! Δεν ζητησα να τον γραψεις τον αλλο απλα να πεις ενα γεια αφου το βλεπω οτι με βλεπεις-.-
Περυσι ησουν με αλλους με εβλεπες και καθοσουν και μιλαγες μαζι μου! Σου μιλαγαν οι αλλοι απο διπλα και τους εκλανες! Φετος τι? Μεγαλωσες και σταματησες τν παρεα με μικρες? ή πιο απλα μου μιλας οποτε οι αλλες δεν σου δινουν σημασια! και λες δν παω στν δεδομενη που ξερω οτι θα κατσει μαζι μου?!!-.-
Νομιζω πως φτανειιιι!
Προχθες ημουν τοσο χαρουμενη που εστειλες μνμα και πιστεψα οτι θα συνεχιζοταν οι μεταξυ μας σχεση!αλλα σιγα σιγα ανακαλυπτω αλλο ενα μεγαλο μου λαθος!
Η τελευτεα μας λεξη ηταν να μεινουμε φιλοι και τωρα που θα χανομασταν λιγο περισσοτερο! αλλα σκατα! ετσι κρατας τις υποσχεσεις σου εσυ? μου αρεσει που σου ειπα οτι χαθηκαμε κ εσυ μ ειπες πως εγω χαθηκα! ναι ρε εγω χαθηκα , που προσπαθω να σε δω και να μιλησουμε! αλλα μν νομιζεις οτι θα προσπαθω για πολυ καιρο ακομα!!
Σε γνωριζω απο το δημοτικο και οσο να'ναι δν θα ηταν και το καλυτερο πραγμα να χαθουμε επδ μεγαλωσες!-.-

Πφ! μονο που σκεφτομαι πως περυσι τετεια εποχη ακουγαμε μαζι τα καινουργια τραφουδια του ΜΧ αλλο τοσο θελω να σου μιλησω και να σου πω οτι ακομα νιωθω!
Βλεπω τα μηνυματα μας και χαμογελαω αλλα λεω ΓΙΑΤΙ?-.-
Επρεπε να δεις την μουρη μου οταν μου εστελνες τραγουδια(τα δικα μας τραγουδια οπως τα ειχες ονομασει!) Επερνα ενα μαγικο χαμογελο που προσπαθουσα να το σταματησω αλλα δν μπορουσα! δν εκλεινε το στομα μου εμενε εκει..! ":D"

Ακομα θυμαμαι τν τελευτεα φορα που σου μιλησαα!
7 αυγουστου<3
Και το θεμα της κουβεντας μας ηταν παλι ΜΧ! Γιατι να τον εχω συνδεσει τοσο πολυ μαζι σου?:(

Το τελευτεο τραγουδι που μου εστειλες το θυμαμαι ακομα! " Μιχαλης Χατζηγιαννης-Και θα χαθω"(http://www.youtube.com/watch?v=3kxr_raS5yM)
Τ
ωρα που το ξανασκεφτομαι ισως με αυτο τον τιτλο (θα χαθω) με προετιμαζες για αυτο που θα ακολουθησει! Και οντως τα καταφαιρες! ΧΑΘΗΚΕΣ!

Ας μν τελιωσουμε ετσι!
Τωρα καταλαβαινω τν εκφραση "ο ενας απο τους δυο παντα θυμαται" και στν περιπτωση μας αυτος ειμαι εγω!για μια ακομα φορα απο οτι φαινεταιι μονο εγω θυμαμαι!://


Γ<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου