Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

:)

Αυτη η αισθηση που λες επιτελους! Δεν ειναι ακριβως οτι παιρνεις αυτο που ηθελες τοσο καιρο αλλα οτι μια επιθυμια σου μπορει να γινει πραγματικοτητα!
Μετα απο τοσο καιρο μου μιλησε! ναι μου μιλησε που περιμενα οτι ειχε αλλαξει τοσο η σχεση μας! Μετα απο ενα ολοκληρο χρονο που καναμε ΤΗΝ παρεα ξαφνικα πηγε λυκειο και με ξεχασε! Ετσι ειναι οι φιλιες? Θεωρουσα πως με ειχε ξεχασει, ενα τυπικο γεια η ενα χαμογελο  απο κοντα αλλα μετα τιποτα σαν να μν υπηρξα ποτε για αυτον! Δεν ειχα φανταστει ποτε πως θα μπορουσε να ξανα ψαξει στις επαφες του το ονομα μου και να χαρησει 20 ολοκληρα λεπτα να μου λεει τα νεα του!<3
Επιτελους νιωθω οτι εστω και για λιγα λεπτα σκεφτοταν αυτα που ειχαμε περασει μαζι:)
Ας ειναι καλα τα γενεθλια μου που τον εκαναν να με θυμιθει..:)<3

Kαι ναι μετα απο ενα ολοκληρο χρονο ηρθαν και παλι τα γενεθλια μουυυυ<3
Μπορω να πω οτι ηταν μια υπεροχη μερααααααααααααααα<3 Και ακομα θελω να σου ξανα πω ποσο υπεροχη ειναι η αγκαλια σου και ποσο υπεροχος ειναι ο τροπος που εκφραζεις τα συναισθηματα σου<3 ΝΑΙ.ΝΑΙ.ΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΛΕΩ!<3

Αχ μπηκε ακομα ενας χρονος μεσα μου! Εγινα 14:D
Την περιμενα αυτη τν μερα τοσο πολυ γιατι ηθελα να δω ποιοι θα με θυμιθουν,και μπορω να πω πως ηταν ακριβως αυτο που ηθελαα...;)

Η σημερινη μερα εκτος τα συμαντικα γεγονοτα της(και φυσικα τα γενεθλια μου) ειχε κ αλλα!
Βγαλαμε πολυ κουτσομπολιο σμρα:p Το οποιο με εχει βαλει σε σκεψη!
Γιατι να μου ειπε ψεματα?Και γιατι να θελει να μ χαλαει ολες τις στιγμες μαζι σου! Γιατι να μου λες κατι και μετα απο 2μερες να μαθαινω απο αλλους οτι δν ηταν ετσι? Γιατι καθε φορα που ειμαι με ατομα που θελω(και ξερεις πολυ καλα ποια λεω) να ερχεσε τσουπ σαν τν κλανια και να τα παιρνεις μαζι σου?
Γιατι ενω ακομα δν εχουμε αναπτιξει τοσο φιλικες σχεσεις οσο εχεις με αλλους μου τα κανεις αυτα?
Δεν θελω να βγαζω δικα μου συμπερασματα αλλα για ποιο λογο?:/
Και πως μπορω εγω να αρχισω να κανω τοση παρεα με ενα ατομο που με τν πρωτη ευκαιρια μου λεει ψεματα?
Πολλα γιατι μαζευτηκαν;p

Oση ωρα γραφω εχω μπροστα μου το περιοδικο με τν συνεντευξη του Χατζηγιαννη και διαβαζω συνχρονος! Αλλα βασικα ποσοοοοοοο θεος παιζει να ειναιιι<3 Ερωτευομαι φωτογραφιες παλιι<3
Ασε που καπνιζει-.- το διαβασα και μ γυρισε το ματι-.-

αυτα για σμρα;p

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου