Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

Ειναι στιγμές!

Ειναι μια ακομα απο αυτες τις νυχτες που παιρνω το κινητο με τα ακουστηκα  και χανομαι στις δικες μου σκεψεις..
Βαζω τα λεγομενα καψουροτραγουδα και πνιγω τα ονειρα μου εκει μεσα!
Δεν με νιαζει τπτα εκεινη τν στιγμη! Ποιος ζει ποιος πεθαινει το ιδιο ειναι..Απλα εκεινες τις ωρες ταξιδευω μεσα μου! Ταξιδευω μεσα στα θελω μου, μεσα στα πρεπει και μεσα στα θελω αλλα δεν πρεπει:/
Σκεφτομαι πως θα γινοταν κατι αν δν ειχε γινει κατι αλλο.. και πως θα μπορεσω αυτο που εγινε να το αλλαξω!?!
Η πιο ωραια στιγμη ειναι οταν φανταζομαι την αγκαλια σου και μεσα σε αυτην εμενα!(που περιττο να σου πω πως ειναι υπεροχη! και ιδικα την μερα που μου τν προσφαιρες που εγω απλα ειπα οτι κρυωνω κ εσυ εκανες οτι καλυτερο μπορουσες. Απο τοτε εχει μεινει ΑΞΕΧΑΣΤΗ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ!)

Και οταν ερθουν οι μερες που δεν μιλαω σε κανενα κ ακουω Χατζηγιαννη πρεπει να ανησυχεισετε οι αλλοι:p Τοτε ειναι που πραγματικα η Γεωργια δεν ειναι καλα:p
Εχει φτιαξει τον δικο της κοσμο εχει μπει μεσα και μονο σκεφτεταιι(χαχα ποτε εχει ξανα γινει αυτο?:p)

Και το χειροτερο απο ολα ειναι το να ειμαι σκατα και να μν ξερω το γιατι-.-
Ας ελπισουμε πως ειναι ενα μονο συμπτωμα της εφηβειας;p




*και επδ δν εχω κατι αλλο να γραψω αυτη τν στιγμη! Καληνυχτααα:*
(χαχα μα πως τα λεω σμρα:p)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου