Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

-.-

Σκατα τα καναμε-.-
Το ηξερα οτι καποια στιγμη θα μου το ελεγες αυτο!
Δεν εχεις αδικο αλλα ουτε και δικιοο:p
Σου ειπα τον λογο που τα κανω ολα αυτα το ηξερα πως δεν θα με πιστεψεις αλλα ελπιζω τωρα να καταλαβες ποιος ειναι ο σκοπος μου:/
Ηταν η πρωτη φορα που διαφωνησαμε σε κατι και χαιρομαι που μπορεσαμε να το λυσουμε τοσο γρηγορα και απλα σου εχω πει ποσο σ αγαπω και πως δν θελω να σε χασω απο διπλα μου! Οχι μονο γιατι εισαι η δικια μου Uhu;) αλλα κ επδ εχουμε τοσα κοινα που καταντανε υπερβολη καποιες φορες;p
Θεωρω πως το θεμα εχει λυξει και πως θα μπορεσουμε να ειμαστε μαζι μαζι μαζι<3 Δεν ηθελα ποτε να μας δημιουργησει ενα αγορι αυτα τα προβληματα και ιδικα το συγκεκριμενο που τοσο αγαπας;*
Δεν θελω να σε χασω-.-
Ευχαριστω για ολα<3.<3
Ε*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου