Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

Eπιτέλους!*.*

Mετα απο παρα πολυ καιρο εχω βρει ταινιες που με εκφραζουν:D
Ισως γιατι παλια ηταν τοσο υπερφυσικα τα ονειρα μου που κανεις δν ειχε καταφαιρει να τα κανει ταινια:p
Ισως  και παλι αυτο που νιωθω τωρα να ειναι τοσο φυσικο και ΥΠΕΡΟΧΟ<3

Το καλοκαιρι μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκαμε μια ταινια κομμενη και ραμενη πανω μας:')
Αν και ηταν πιο κοντα στα θελω της Ευας ,ηταν αυτο που ψαχναμε! Ερωτας και Basket:'))
Γιατι οπως και να το κανεις αντρας χωρις μπασκετ ,στυλο χωρις μελανι;)

Χθες επιτελους ειδαμε αλλη μια ταινια που τν ειχαμε βαλει απο καιρο στο ματι κ ειχαμε πει πως θα τν δουμε μαζι με τους εκπροσωπους του μπασκετ;) (ξερεις εσυ:p) αλλα αφου δν μας κανουν το χατιρι να δουν μια συναισθηματικη ταινια τν ειδαμε μονες μας!-.-

Hταν πολυ ωραια μπορω να πωω:p

Ειχε τοοοσο ΝΒΑ μεσα που ανοιξε το ματι μας:p
Νομιζω φανηκε οτι μ αρεσε απο τις στιγμες που μου μιλαγε η Ευα κ εγω πραγματικα δν ακουγα τπτα!
Ειχα παρει την γαβαθα με τα pop-corn και δεν με ενοιαζε ΤΙΠΟΤΑ!

Αχ!Αχ!Αχ!
αυτο εχω να πω χδ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου