Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

Don't tell me that it's over!:/

Δεν θελω ολο αυτο που ζουμε 2μηνες τωρα να τελιωσει με αυτο τον τροπο..:/
Σ'αγαπω και το ξερεις αλλα εχουμε αρχισει να χανωμαστε αν κ οχι παντα!
Χθες ειμασταν τοσο καλα γελαγαμε,κουβενταζαμε,καναμε πλακα με λιγα λογια περασαμε τοσο καλα!
και σμρα που ειχα ολη τν καλη διαθεση να ημαστε παλι μαζι πως μπορεσες να με κανεις να νιωσω μετα απο πολυ καιρο απογοητευση!

Μπορει να το κανεις λογο εγωισμου αλλα και παλι μπορει να το κανεις επδ βαρεθηκες να εχεις μια γεωργια παντα μαζι σου!ειναι δικαιομα σου να μν με θες πια στη ζωη σου,αλλα σκεψου λιγο πως μπορει ν νιωθω...
Και πιστευω πως δν εισαι απο τα αγορια που δεν τους νιαζουν οι αλλοι γιατι σε ξερω καλα ρε βλακα;)
Σκεψου λιγο αυτα που εχουμε περασει μαζι και μπες λιγο στην δικια μου θεση!
Απλα δοκιμασε το!;)

Τελως παντων δν θελω να το σκεφτομαι αλλο γιατι δεν βγαζει πουθενα...
Εχω πει πως για αγορια δν θα κλαψω ποτε στην ζωη μου! αλλα εγινες η εξερεση μου γιατι στην περιπτωση σου δν εκλαψα για ενα ερωτα που ειχα και χανετε...εκλαψα για ενα ΦΙΛΟ μου που τοσο αγαπησα! με τα καλα και τα κακα του!
Αν και καταφαιρες να κατακτησεις 2θεσεις στην καρδια μου!
1.του καλου φιλου
και
2.του καρδιοκατακτητη μ:*

εγω θα σ αγαπω οπως και να εχει και θα σε θυμαμαι ως φιλο κ ως εναν ακομα αποτυχιμενο ερωτα(αλλα ελπιζω να μν συμβει αυτο...;p)


*KAI ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΣΑ ΝΙΩΘΩ ΚΑΠΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑΑΑ:D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου