Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

Πολλά και διάφορα.

Tις τελευταιες μερες γραφω περισσοτερο εδω απλα γιατι εχω βαρεθει τα παντα γυρω μου-.-
Εχω φτασει στο σημειο να τελιωνω το διαβασμα και να μετανιωνω την ωρα και τν στιγμη γιατι απλα δεν εχω κατι αλλο να κανω! Εχουν υπαρξει και μερες που λεω μα καλα γιατι μας βαζουν τοσα λιγα αλλα εχουν υπαρξει κ οι αλλες μερες που λεω Ας τους σταματησει καποιος δν προλαβαινω να κανω ΤΙΠΟΤΑ!
Το ειπα στη μαμα και αυτη μου ειπε "μπες facebook"(ποιος περιμενε να ακουσει απο τν μαμα του αυτη τν φραση?)! Ναι ωραια να μπω Facebook να κανω τι?-.- Το εχω βαρεθει κ αυτο! Εχω βαρεθει να βλεπω τι ζωη τον αλλον μεσα απο μια οφονη! Θελω να βγω εξω!αλλα πως να βγω με τετειο ψοφοκρυο? Και επισης ολα μου τα εξωσχολικα ειναι ιδιαιτερα και ουτε για να παω σε αυτα δν βγαινω απο το σπιτι! Παλι καλα που δεν ειναι και το μπασκετ ιδιαιτερο-.- Μονο με αυτο βγαινω εξω απο το σπιτι.και τα σαββατα αλλα τι να τα κανω τα σαββατα μπροστα στην ολη βαρεμαρα της εβδομαδας!?!

Και επειδη ειναι αλλο ενα βαρετο απογευμα δεν εχω κατι καλυτερο απο το να γραψω οτι αισθανομαι!
Που μονο εδω μπορω να τα πω γιατι εχω βαρεθει να πριζω τους αλλους! τι μου φταινε και αυτοι?
Λοιπον:

  • Σημερα ηταν μια ακομα Δευτερα με πολυ τρεξιμο! Σχολειο το πρωι και αγγλικα το βραδυ 8-10:30 ποιος αλλος κανει τετειες ωρες μαθημα?-.-
 Ασε που ημουν ολη μερα μονη στο σπιτι! Ο μπαμπας δουλεια και η μαμα στην αδυναμια             μου<3(μανος) να με παιρνει τηλεφωνο και να μου κανει ζηλειες:p
Και εγω να κοιταω την ιστορια και να της λεω δεν μας χεζεις κ εσυ που θες να σε διαβασω κιολας:p

Το μονο που μου δεινει δυναμη ειναι η αδυναμια μου! Ο δικος μου μικρος αντρας που οταν δεν ειμαι καλα ειναι το καλυτερο φαρμακο! Τον παιρνω τηλεφωνο και του μιλαω με τις ωρες του λεω ολα μου τα προβληματα και αυτος το μονο που κανει ειναι να μου λεει "Νονα Σ αγαπω"! Με αυτη τν φραση γεμιζουν ολες μου η μπαταριες και ειμαι ετιμη για τα παντα!Μπορει να ειναι ακομα 2χρονων αλλα ειναι το πιο συμαντικο πραγμα που εχω στη ζωη μου!<3

  • Σε 27μερες Χριστουγεννα και σε 8μερες τα Γενεθλια μου!
    Πιο πολυ περιμενω να ερθουν τα γενεθλια μου παρα τα χριστουγεννα:)
    Αυτο που μου αρεσει πιο πολυ απο γενεθλια ειναι 1ο τα δωρα και 2ο θελω να δω ποιοι θα με θυμηθουν! Οχι τοσο το ποιοι θα μου γραψουν στο facebook αλλα το ποιοι θα με παρουν τηλεφωνο και το πως θα μου ευχηθουν απο κοντα(ξερεις αγκαλιες κ φιλακια:p)

    Φετος θελω να κανω ενα παρτυ που θα μας μεινει αξεχαστο(μακαρι να πετυχει)!
    Αλλα δν βρησκω ημερομινιες ολοι εχουμε κατι να κανουμε-.-
    Αλλα χεστηκα οποιοι θελουν πραγματικα να ερθουν θα τα καταφαιρουν οποιοι παλι δν θελουν κακο του κεφαλιου τους;) Το μονο που θελω ειναι να περασουμε ΚΑΛΑ!:*

    Tωρα ως αναφορα τα χριστουγεννα...
    Αυτο που μου αρεσει ειναι οι βολτες στο κεντρο και ιδικα στην στολισμενη πλατεις(Ελευθεριας) μαζι με τους φιλους μου! Και αν τυχει μαζι σου;)
    Το πιο ωραιο ομως απο ολα ειναι η πρωτοχρονια! Η ωρα ανταλλαγης των δωρων, και οι ατελιωτες ωρες που παιζουμε 31! και χωρις να θελω να γινω κακια παντα τους ξεσκιζω ολους!
    Μεγαλους , μικρους...;p
    Περυσι ειχα βγαλει 250 ευρο κ επδ μου ετυχε και το φλουρι μου εδωσαν αλλα 50! Αρα μεσα σε μια νυχτα ειχα βγαλει 300 ευροο.. ΣΟΡΡΥ ΕΕ:P
    Φετος δεν ξερω αν θα ειναι κανεις διατεθημενος να δωσει λευτα;p








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου