Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

Φρανγκοσυκο ;*

Φραντζεσκα<3
μικρη μου ξαδελφη:)
Ελπιζω να εισαι καλα;p (οχι πωσ εισαι διπλα μου και μπορω να ξερω αν εισαι καλα αλλα οκ;p)

ειμαστε απο μικρα μαζι και παρολο την αποσταση που μασ χωριζει μπορουμε να ειμαστε τοσο δεμενεσ<3
θα  ηθελα πολυ καποια μερα να καταφερω να κανω το Ηρακλειο-Αθηνα , Αθηνα-Ηρακλειο 15΄ λεπτα οχι μονο για ν σε βλεπω(μυχαχα) αλλα και για ψωνια ξερεισ εσυ!ΨΩΝΑΡΑ ΜΟΥ<3

σ'ευχαριστω που ομορφαινεισ τα καλοκαιρια μου με τν παρουσια σου και ελπιζω να περνασ καλα κ εσυ μαζι μου!
σορρυ αν σε πριζω με τουσ αλλουσ αλλα τι να κανουμε αυτα εχει η ζωη!









χαχαχαχαχαχαχαχαχα γελια σμρα;p
Σ'αγαπω:*

2 σχόλια:

  1. αχου κουτσουνι μου εγω σ ευχαριστω που με ανεχεσε τοσα χρονια με τις αναποδιες μου<3

    και για το αθηνα-ηρακλειο κατι θα κανουμε....

    κι εγω σ αγαπω μικρο μου<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή